lördag, januari 13, 2007

Nu är det kväll och jag har en tablett i kroppen som hjälper mig en stund.
Jag har sovit bort en hel dag och känner mig fortfarande trött.
Tänk om jag ändå inte kan sova inatt!!
Det ordnar sig nog.

Micke har varit och handlat, massor! Godis, god mat (som han håller på att laga till nu) tidningar, glass, vit choklad till någon kaffedrink han tänker göra och en massa annat.
Det var Qi som skrev att han skulle pyssla om mig och han har nog läst det :)
Skämt åsido, han är ganska bra på att pyssla om.
Många "ickesmittsamma" kramar till Er Alla!

11 kommentarer:

Moni sa...

Tur att du har nån som tar hand om å skämmer bort dig när du mår dåligt!
Hoppas du mår bättre snart!
Kram M

Anonym sa...

Micke verkar vara en smart och bra man. Läser kommentarer och gör det bästa av dom.

Hoppas du snart känner dig bättre och att du får sova. Går det inte att sova så försök vila :-)
Skickar massa bli frisk tankar till dig. Kram!

Tankevågor sa...

Visst är det skönt att ha en sån man? Har en jag med här hemma. :)

Men jag såg minsan att du är ute och ränner runt i bloggnatten! Bums i säng och vila nu tjejen! Kram från Nattugglan!

Linda sa...

Moni: ja, det är skönt att bli ompysslad, det behöver man så väl ibland.
Kramkram

Tina: jo, nog har han sina sidor alltid :)
Han såg ju något bra du skrev härom dagen, det här med vilan.
Så sant så!
Kram

Londongirl: amen snälla, bara lite till... Just nu har jag ju en kanonfin Ibumetin som hjälper mig :)
Jag har ju legat hela dagen och kvällen.
Bara en liten, liten, liten stund till...
Du är för söt! KRAM

Linda sa...

Londongirl: man väljer väl man med omsorg, eller hur?
*fniss*

Anonym sa...

Kram til deg også. Så skønt at Micke pysslar om deg : )

Det Mörka Hotet sa...

Åh, tycker synd om dig men vet att du är i de bästa av händer när din rara Micke tar hand om dig: kram på dig och krya på dig, gumman!


Samuel

Anonym sa...

Krya på dig vännen!! *kram*

Saga sa...

STOR krya på kram!

Bloggblad sa...

Låter ju riktigt skönt. Så kan jag känna det precis när en förkylning bryter ut, att det är skönt att ge efter och bara vila. Men - när jag hostat i tre veckor är det lagom så skönt. Redan dag 3 brukar jag ha lessnat.
Stanna hemma från jobbet tills du är BRA. Ingen tackar dig om du sliter ut dig.

Linda sa...

Julie: jo, det är skönt att bli omhändertagen :)

DMH: han börjar nog tröttna...
Han tycker nog att han har gjort sitt nu.

Ellis: tack vännen. Kram

Annika: å tack så mycket, kram.

Bloggblad: jag brukar också tröttna, jag får lite ont i kroppen också av att ligga still.
Kan du inte få hjälp med din hosta?