tisdag, januari 30, 2007

Hela dagen har gått, det är kväll utanför fönstret.
Jag har en oro i magen inför morgondagen...
Man kan inte skriva offentligt om allt, men det är något som tynger mig.
Det är inget farligt i sig, det är vad jag får för bemötande som är det viktiga.
Något jag har försökt få hjälp med i 16 år kanske kan komma ett steg på vägen imorgon.
Detta låter jättekryptiskt, jag vet...

Jag skulle inte skrivit något alls idag egentligen eftersom jag visste att det skulle bli konstigt, men nu har jag gjort det. Det kan vara bra för min egen del så småningom.
Kanske.

Jag har tagit mig ledigt imorgon, ska träffa mamma och vi ska äta lunch tillsammans någonstans i Lund. Det ska däremot bli jättemysigt.
Vi har inte träffats på ett tag, dagarna går och man är trött när det är kväll. Men imorgon ska vi äntligen ses.

Vi var och köpte lite kläder efter jobb, Micke och jag, alltid roligt att förnya lite. Jag hittade dock inte så mycket, men jag var nog inte på rätt humör ;)
Jag är egentligen inte så glad för att springa i affärer, jag handlar när jag vet vad det är jag letar efter. Fast i mysiga små butiker kan jag gå länge och bara titta och njuta, om jag är på det humöret :)

Selma däremot, henne blir jag aldrig trött på!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hoppas det går bra för dej i morgon.. vad som än händer så är det förmodligen en mening med det...kram PiA

Anonym sa...

Inte min Selma heller blir jag trött på...det är så härligt med en sån tilgiven kompis...kräver "bara mat och rast och klapp :)

Anonym sa...

Då håller jag tummarna i morgon...

Elisabet. sa...

Samma här.
Ska tänka på dig.

Varma, varma tankar.

Kram.

Anonym sa...

Stort lycka till imorgon med vad-det-nu-är. Jag vet precis hur det är att vilja skriva saker som man inte kan skriva om. Ska, som Elisabeth, tänka på dig.

Mildamakter sa...

Hoppas att det går bra för dig idag. *kram*

Anonym sa...

lindalottagumman:
Hoppas att min ganska aktiva telepatiförmåga...ska hjälpa Dig lite på traven idag!!!

Lilla B sa...

skriver som de övriga: hoppas att allt går väl idag!

Anonym sa...

Nu är det eftermiddag och hoppas att allt gått riktigt bra idag för dig./ Lilla B

Anonym sa...

Och nu är risken/chansen stor att du redan vet hur det är... hoppas du är nöjd!

De infrusna bladen är jättefina!

Och avtrycken nedanför - de skulle kunna ge upphov till en hel betraktelse över avtryck vi gör och får i livet.

Tankevågor sa...

Hoppas det är bra med dig och att dagen blev bra!?? KRAM.

Anonym sa...

Lite kryptiskt var det men jag förstår vad du menar iblan vill man berätta men kanke inte ändå!Hoppas allt gått bra idag!
Fina Selma lilltassen :-)

Linda sa...

Till er alla!
Tack för alla snälla tillrop, tyvärr blev det inte så bra som jag hade hoppats, men det är inte sämre i alla fall.
Alla kan inkassera varsin kram :)

Anonym sa...

Jag läste det andra inlägget före det här och din dag blev trots allt bra. Hoppas det löser sig till det bästa med det här som du inte vill skriva om också.
kram från mig

Linda sa...

Tack Gunnel...
Vi får väl se hur länge jag orkar jaga hjälp och svar.
Kram

Sigrun sa...

Cats always find sunny places!

Sigrun