onsdag, januari 24, 2007

Något märkligt har hänt med min sida idag, den har varit alldeles vit...
Men jag har städat min dator och defragmenterat den, så nu är den kvick som attan :)

Någon smart hade bokat in mig på ett möte idag kl 15, heldum tid.
När jag väl var färdig så var jag just helt färdig.
Hem och stoppade i mig lite mat och sen slocknade jag i soffan.
Vaknade någon timme senare med huvudvärk.
Det är nog dags att gå och lägga sig ordentligt.
Imorgon är det jag som ska läsa ikapp hos alla mina favoriter, idag orkar jag inte.

Snön ligger kvar och jag tycker att det är så vackert!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Blogger har strulat HELA dagen idag...JOBBIGT! Hela tiden blir det mer och mer hick-ups med blogspot och blogger. Vad härligt att ni har vinter nere (uppe) i Skåne nu! Hoppas det håller i sig!

Anonym sa...

Snö är superfint, men måste det vara så kallt?
I alla fall i Norrland är det lite väääl kyligt nu.

Anonym sa...

Det är inte din dator som gjort sidan vit. Min blev vit så fort jag försökte läsa någon blogspottare.
Bokar du inte dina möten själv?:-o

Bloggblad sa...

Möten så där... I går jublade jag när sånglektionen i morgon blev inställd. En helt ledig och ostyckad dag att lulla runt i raggsockor, gå ut och gå när jag vill osv...
Så ringde en kompis från Sthlm... ville att jag skulle komma in till grannstaden och äta lunch i morgon... hon hade ett par timmar över...och trots att jag saknat henne, skrek min kropp: Stanna hemma och lulla runt... så jag tackade nej. Hon förstod. Lediga dagar måste ibland vara totalt lediga utan klocka.

Anonym sa...

Jag försökte gå in på din blogg hela kvällen igår men det var helt omöjligt. Bra att det fungerar nu i alla fall men jag tror inte att det kunde bero på din dator, däremot var det något konstigt med Blogger.

Linda sa...

Annika: man märker hur "beroende" man är när det inte fungerar som det ska. Det borde blogger ta fasta på och försöka fixa eländet ;)

Saom: det är kallt här med, men det är ju olika sorters kyla i landet. Här är ju luften lite fuktig så när det blåser så är det inte så mysigt.

Tove: jag förstår nu att det är blogger som strulat, skönt att det inte var något hos mig.
Jag var sjuk förra veckan och då blev jag kallad till mötet, på den här korkade tiden.

Bloggblad: jag förstår dig fullständigt.
Det hade inte varit rätt mot din vän ändå, för du hade nog inte riktigt varit med i tanken.
Så härligt det låter, att såsa runt i raggorna :)
Jag funderar på om jag ska gå på kören imorgon, är alldeles raspig och hostar fortfarande mycket.
Jaja, lyssna kan man alltid göra, men jag har svårt för att vara tyst :)

Monica: HEJ!!! :):):)
Man blir irriterad när det inte funkar och svär små ramsor, till ingen nytta...
Tänker på dig.

Anonym sa...

Se där ja! Då fick jag svar på varför min ***** dator har varit såå konstig, hoppat över bilder dubblerat bilder och osv.Sedan så såg jag nåt som jag inte sett förrut!!!??? Din förklaring på fåraherde..vad sött!! När jag var liten så hade vi får och en massa andra djur oxå,men just fåren och lammen var mina följeslagare .Om jag had min scanner kvar så skulle jag ha scannat in en bild (och satt in den på min sida) på mej som liten och med trillinglamm i bakhasarna den är ganska gullig:)

Mildamakter sa...

Skönt att se att du är tillbax i cyberrymden, jag blev lite ororlig ett tag ;o)

Anonym sa...

Skönt att du är tillbaka. tänkte ett tag att du designat om sidan i vinterns färg...
Du är förresten på förslag till generaldirektör hos Lilla B.

Anonym sa...

Blev lite orolig ett tag igår trodde ni hade blivit totalt insnöade! Känns bra att allt verkar fungera igen :-)

Elisabet. sa...

linda: ingen tidning idag heller .. ringde sds och pratade .. hon föreslog att du ringer dit .. 040 - 93 41 00 och ger mig dina uppgifter, så skulle dom sätta igång det hela.

F-n trot ..-)

Kram.
Elisabet.

(Hon behöver ditt tel.nummer bl.a).

Linda sa...

Pia: den där bilden skulle jag vilja se.
Har du varit inne hos Tove som finns i min länklista, hon har getter och just nu många killingar :)

Mildamakter: vad söt du är! Japp, nu är jag tillbaka!

Panter: jag skrattade högt när jag läste hos Lilla B, det blev lite hastigt, i smyg, på jobb så jag hann inte kommentera :)

Tina: idag verkar det lite bättre, vi får väl se hur länge det håller i sig.

Elisabet: jag har svarat hos dig så du vet vad som gäller. Attans att det skulle vara så svårt att hitta till dig då ;)